poniedziałek, 22 października 2012

Jakie mam włosy?

Postanowiłam opisać strukturę i stan moich włosów, by osoby które będą sugerować się moimi postami nie były zawiedzione :) Ile typów włosów tyle opini. Zapraszam!

KOLOR
Naturalny kolor moich włosów to ciemny brąz (chłodniejszy niż na zdjęciu). Włosy przechodziły wiele koloryzacji (w tym rozjaśnianie). Ostatni raz farbowałam całe włosy w grudniu 2011 - kolor czerwony, który pozostawił mi ciepły brązik. W sierpniu tego roku rozjaśńiłam końcówki, do tej pory tego żałuje. Na obecną chwilę, myślę że 30% do 40% to mój naturalny kolor.

FALOWANE, PROSTE CZY KRĘCONE
Za dziecka miałam proste z zakręconymi sprężykami u dołu. W wieku 10 lat wyprostowały się. Następnie przyszła moda na cieniowanie... zaczęły się falować. Myślę jednak, że gdy uda mi się je zrównać bedą bliższe czemuś prostemu, nie falą :)

POROWATOŚĆ
Naturalne odrosty - niskoporowate, od ucha w dół - średnioporowate.

STAN WŁOSÓW
Włosy nie są cienkie ani grube. Zdrowe przy nasadzie, przesuszone i rozdwojone końce (muszę zakupić nożyczki i się tego pozbyć :D). Mają skłonność do przetłuszczania po drugim dniu od mycia.

OGÓLNIE
Próby stylizacji zazwyczaj kończą się niepowodzeniem. Kręcone u fryzjera prostują się po 2 godzinach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz